søndag 23. august 2015

Vinn vakre puter / Artistic cushion give-away

Kan du se for deg å ha en av disse vakre putetrekkene i sofakroken din?
Disse putene er akvareller overført til nydelig bomullssateng - virkelig noen kunststykker!!





Kunstneren bak er norske Line Bergseth. (Jeg har skrevet om henne her).
Line har vært så sjenerøs å gi to stk putetrekk à kr 1490,- til Åpent^hus sine kjekke lesere. Velkommen til å være med i trekningen! Du trenger ikke å være fast følger av bloggen eller instagrammen for å delta. 






Kunstneren Line Bergseth maler sine favorittblomster og mønster i akvarell på papir. For å forvandle motivene til tekstiler, fotograferer hun dem og bearbeider de i Photoshop for de trykkes på ett av europas mest moderne tekstiltrykkerier. 





Trykket og tekstilene er av høyeste kvalitet. 
Å plassere en slik pute i sofaen blir en liten høytidsstund, 
kan jeg love deg : )
Dette er ikke noe sponsa innlegg. 
Slikt driver jeg ikke med. 
Men fremsnakking av fine ting og flinke folk gjøres gjerne! 


 



Slik er du med: 
1) Del innlegget i Google+ 
eller
2) Lik og/eller Del på Facebook
eller
3) Del bilde og lenke til innlegget på egen blogg

(1 lodd for hver)
Knappene for deling finner du rett under innlegget her. 


Husk å legge igjen en kommentar under og fortell hva du har gjort.  :)
Har du ikke blogg, husk å legge igjen kontaktinfo. 
Hvis du har en favoritt av de to putene, ta med det også! 



Ekstra vinnersjanserÅpent^hus på Instagram også.
Ta turen inn der om du vil doble sjansene. 


Jeg gleder meg til å få dele ut to nydelige kunststykker av noen puter. 


To heldige vinnerne trekkes 31. august
Lykke til alle!! 

OPPDATERING:
TO VINNERE ER TRUKKET.
EN PÅ BLOGGEN, EN PÅ iNSTAGRAM
Vinnerne er annonsert i eget innlegg 02 09. 




I neste innlegg
origami på nye måter


10 kommentarer:

  1. Fine! Delt på Google pluss. Ingrid lilleli

    SvarSlett
  2. Helt nydelige puter :) liker best den med rundinger :)
    deler på FB samt liker på IG :)
    Krysser fingrene :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  3. Deler med glede til facebook!
    Så nydelige de begge var!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  4. HEI! NO HAR EG ENDELEG TAKKA FOR DEN FLOTTE GÅVA EG VANT I SOMMAR.
    SAMTIDIG HAR EG TIPSA OM DET NYE LOTTERIET.
    OG DERMED GJORT MEG FORTJENT TIL 1 LODD I HÅP OM Å VINNE EI NYDELEG PUTE.
    SNAKKAST!

    MVH SIGRID

    http://refleksjon-sigrid.blogspot.no/2015/08/vinnarlukke-kanskje-du-ogsa-vinn.html

    SvarSlett
  5. Vakre ♥
    Deler herligheten på facebook :)

    SvarSlett
  6. Prøver lykken med 1 lodd.
    Deler på bloggen min.
    Den pelargonia puta har eg kikka på før, syns den er så fin. ja likte den andre også. så nå håper eg vinnerlykken smiler til meg.
    Ha ein fin høst . Klem,

    SvarSlett
  7. Lekre puter! Så fine på hver sin måte. Jeg har lagt ut link på bloggen min. Og så glad for at jeg ble tipset om bloggen din. Nå har jeg blitt følger;)

    SvarSlett
  8. Håper jeg ikke er for sent ute- deler på face;)

    SvarSlett
  9. Delt på FB :) Syns den blomstrete var aller finest <3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...